Stuur ons een berichtje op Whatsapp +31642516627

Of stuur ons een email naar info@pokedexkaart.nl
INFORMATIE VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Hebben jullie een fysieke winkel?

Wij zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel. Je kan ons wel altijd bereiken en zijn in het bezit van een geldige KvK-nummer. Je kunt natuurlijk een afspraak maken om de producten bij ons af te halen.

Wat zijn de levertijden van de Pokemon producten?

In de meeste gevallen zijn de producten (mits voor 15:00 besteld), de volgende dag al bij je thuis. Bestel je de producten op zaterdag of zondag? Dan komen je producten op dinsdag binnen. Er is natuurlijk altijd kans op vertraging en dit hebben wij helaas niet in de hand. Mocht je nog vragen hebben over de levertijden? Op de pagina "Verzending & Betaling" vindt je de verzendkosten en de levertijden.

Wat zijn de opties qua betalen?
Bij Pokedex Kaart kun je altijd veilig en met vertrouwen betalen. We gebruiken een Secure Socket Layer (SSL) op onze website en maken gebruik van een HyperText Transfer Protocol Secure (HTTPS). Deze beveiligde verbinding herken je aan het slotje linksboven in de adresbalk. Bij ons kun je veilig betalen met iDeal, BanContact, achteraf betalen met Klarna of PayPal.
Waar leveren jullie de Pokemon producten?
Onze Pokémon producten worden door heel Europa geleverd. Van België, Duitsland en Luxemburg tot aan Portugal, Spanje en Italië. We hanteren eerlijke tarieven en als je vóór 15:00 uur bestelt, wordt je bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Ik wil mijn bestelling annuleren, is dit een optie?

Je kan je bestelling natuurlijk altijd annuleren. Wij raden je wel aan om dit zo snel mogelijk te doen. Mocht je de bestelling te laat annuleren, dan dien je de producten te retourneren en kost dit beide partijen verzendkosten. Wij raden je dan ook aan om de annulering zo snel mogelijk te annuleren door ons een mail te sturen naar info@pokedexkaart.nl.

INFORMATIE NODIG?

CONTACTEER ONS ALS U VRAGEN HEEFT