Klachten

We staan altijd open voor jouw feedback en opmerkingen. Door ons op de hoogte te stellen, kunnen we eventuele klachten direct met je bespreken en misverstanden voorkomen. Je kunt klachten indienen door een foto van het product bij ontvangst te mailen naar info@pokedexkaart.nl. We stellen het op prijs als je klachten snel doorgeeft, zodat we ze kunnen oplossen in lijn met onze hoge standaard van prijs-kwaliteitverhouding.

We vinden positieve beoordelingen waardevol. Mocht een oplossing niet direct bereikt worden, kun je een geschil voorleggen aan Stichting Webwinkel Keur. Op die manier kunnen we samen met een tussenpersoon naar een passende oplossing zoeken. Gelukkig is dit tot nu toe nog nooit nodig geweest en we streven ernaar dit zo te houden.

Garantie

Heb je een product ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving? Laat het ons binnen 2 maanden weten. We besteden veel zorg aan het verpakken van onze producten, niet alleen uit beleefdheid, maar ook omdat we zelf verzamelaars zijn. Mocht er toch een defect zijn, vervangen we het product kosteloos. Je krijgt altijd binnen 2 werkdagen na het indienen van de klacht een inhoudelijke reactie. Onze klantenservice is bereikbaar via info@pokedexkaart.nl. Voor een vlotte afhandeling vragen we je om je e-mail zo volledig mogelijk in te vullen, zodat we het product snel voor je kunnen omruilen.