Ruilen & Retourneren bij Pokedex Kaart

Wil je een artikel retourneren? Dat is natuurlijk mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een e-mail sturen naar info@pokedexkaart.nl met vermelding van het bestelnummer. Als je een nieuw product wilt ontvangen, kijken we of het op voorraad is en sturen we dit op nadat we het oorspronkelijke product retour hebben ontvangen. Als je een terugbetaling wilt, zijn er bepaalde voorwaarden verbonden aan het retourneren van een product.

Belangrijke stappen voor retourneren:

  • Meld je retour aan via info@pokedexkaart.nl;
  • Stuur ook een track- en tracecode naar info@pokedexkaart.nl;
  • Retourneer binnen 14 kalenderdagen na ontvangst;
  • Producten moeten ongeopend en onbeschadigd zijn;
  • De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening;
  • Zorg voor een goede verpakking;
  • Retourneren is op eigen risico.

We kunnen alleen producten accepteren die zich in dezelfde staat bevinden als bij verzending. Geopende of beschadigde producten kunnen worden geweigerd.

Retourneren van geld

Als je een product volledig wilt retourneren zonder vervangend product, stuur dan eerst het ongeopende product terug naar Card Chasers. Na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product initiëren we de terugbetaling. Dit kan tot 5 werkdagen duren, afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Je ontvangt alleen het aankoopbedrag terug, niet de eventuele verzendkosten.

Annuleren

Is je bestelling nog niet verzonden maar wil je deze toch annuleren? Stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met het bestelnummer. Zo kunnen we je order snel annuleren en heb je geen betalingsverplichting meer.

Als het product al verzonden is, kun je het natuurlijk altijd retourneren.